poniedziałek, 8 lipca 2013

Prośba

Jak iż przeniosłem blog  mój stary, bo jestem takim wspaniałym człowiekiem, że zapomniałem hasła -.- i dlatego nie dodawałem na tamten blog już nic, tylko od tamtego momentu dawałem wszystko tutaj. Sprawa jest jasna, gdyż po przedwczorajszym zalogowaniu zauważyłem, że mnóstwo ludzi nadal tam wchodzi, dałem linijkę kodu by przenosiło mnie tutaj, na mój kochany zajebiście fajny blog xd ( oczywiście żartuje ) Dla nie których to pewnie udręka, dla tych którzy chcą skorzystać z tamtego owego blogu, tak więc piszcie co byście chcieli w komentarzach, jakie style. Jak najszybciej postaram się przenieść z tamtego blogu style, te które byście chcieli.

3 komentarze:

  1. Menu silvera z wcześniejszego bloga !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby się kod na zmianę tytułu strony, bo nie działaa >D

    OdpowiedzUsuń